برگزاری مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت 
برگزاری مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت 

برگزاری مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت 

محمد سلیمانی گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب سه دقیقه در قیامت است. 
شناسه خبر : 993109 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۴۱

«محمد سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب سه دقیقه در قیامت است. 







مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد منوجان افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری این مسابقه به صورت حضوری نیست بنابراین مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می شود.







وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۰۳۲۷۶۱۶۹ در پیام رسان واتس آپ نسبت به ثبت نام و دریافت پرسشنامه اقدام کنند.






سلیمانی ابراز کرد: همچنین برای دسترسی به کتاب سه دقیقه در قیامت می توانند فایل صوتی این کتاب را دانلود کنند البته فایل صوتی به همراه پرسشنامه در فضای مجازی منتشر شده تا در دسترس همگان قرار گیرد.






مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد منوجان اظهار کرد: در پرسشنامه پنج سوال ۳ گزینه ای طرح شده است که بایستی پاسخ های صحیح به صورت یک عدد پنج رقمی به شماره تلفنی که قبلا گفته شد، ارسال شود.





وی اضافه کرد: پس از بررسی پاسخ ها به نفرات برتر مسابقه جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود.




سلیمانی در خاتمه عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، تشویق و ترغیب جامعه به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586